Sanna - Mitt i livet

Nog är det ganska fint med snö ändå.. Så l...

Publicerad 2010-10-22 16:49:36 i Allmänt,

img_0659 (MMS)

Nog är det ganska fint med snö ändå.. Så länge man får vara inne i värmen och titta ut på den. ;) I Stockholm var det nästintill snöstorm om man jämför med hemma i stan. Tåget blev 10 min försenat imorse men det var tydligen något problem med det mötande tåget och inte det som jag satt i. Inte heller var det snöns fel. Glad att jag fick sluta tidigt idag! En halvtimme efter att jag kommit hem blev det nått elfel så de som åker hem nu måste åka tåg till Södertälje, bus till Nykvarn och sen tåg till Eskilstuna. Hade fått krupp om jag tvingats till det. Istället sitter jag hemma, har ätit en sen lunch och ska sätta igång med att plugga lite företagsekonomi. Ikväll är det soffmys som gäller. Härligt!! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanna Narancic

Mamma till tvillingarna Oliver och Ella <3 Gift med min fantastiska man Miki.. Det här är delar av vårt liv. :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela