Sanna - Mitt i livet

Det är tisdag.. I skolan har vi haft exami...

Publicerad 2010-09-28 14:28:58 i Allmänt,

img_0566 (MMS)

Det är tisdag.. I skolan har vi haft examinationsdag i beteendevetenskap, vilket betyder att jag idag har avsluat mina första 15 poäng i den här utbildningen, bara 385 poäng kvar!! Hahaha :D det känns bra. Vet inte riktigt vad det blir för betyg än men det visar sig snart. Det går undan med vissa kurser ibland känns det lite som att man kanske inte riktigt hänger med. Sitter på tåget hem till Eskilstuna redan. Så skönt med en tidig dag. :) det har varit lite jobbigt att komma upp ur sängen, både igår och idag. Hamnade självklart i en vagn med en skrikande unge.. Han tycker att mamma ska trolla(!) fram något ätbart åt honom. :S det känns som en lång resa hem. Inget mer stockholm denna vecka då.. Men lite jobb iaf de närmaste dagarna och sen ledigt. :) ska hem och fixa lite roligheter nu. Håller tummarna för att allt går vägen. :D puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanna Narancic

Mamma till tvillingarna Oliver och Ella <3 Gift med min fantastiska man Miki.. Det här är delar av vårt liv. :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela