Sanna - Mitt i livet

Nu är det slut på veckan.. Lalala!! :D det...

Publicerad 2010-09-24 19:22:38 i Allmänt,

img_0397 (MMS)

Nu är det slut på veckan.. Lalala!! :D det är fredagsmys på G. Efter två dagar nerbäddad i soffan, småfebrig med ont i hals, huvud och näsa kände jag mig faktiskt ganska pigg imorse när skolan kallade. Dagen har varit otroligt givande med konflikthantering och träning på hur man ger kritik. Resultatet på tentan i beteendevetenskap visade 22 av 23 poäng!!! :D måste säga att jag känner mig sååå jävla stolt. :) firade med att shoppa klänningar till mig själv och presenter till min älskade, som fyller år. Imorn ska vi fira på föreningen där det är fest och på söndag blir det tårtkalas. :) men ikväll ska jag möta upp tjejerna en sväng, men det blir lugnt. :) äntligen fredag!!! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanna Narancic

Mamma till tvillingarna Oliver och Ella <3 Gift med min fantastiska man Miki.. Det här är delar av vårt liv. :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela