Sanna - Mitt i livet

Söndag, underbara söndag..

Publicerad 2010-09-19 15:34:09 i Allmänt,

Det känns som att jag har hunnit med att göra en massa saker idag..
Och därför känns det som att klockan är jättemycket redan.

När jag klev upp imorse så satte jag igång och städade.. :)
Sen har jag lagat lunch och Carro kom och gjorde mig sällskap. Diskat, slängt in en tvätt i maskinen och dessutom hunnit med att plugga lite grann.

Är det såhär det känns att vara en "normal" människa, som inte behöver ligga utslagen på söndagen??
Det är jue helt underbart.

Den här helgen har jag jue till och med haft tid till att umgås med både vänner och familj.
I fredags körde jag, Carro och Sara på en spontan vin/pizza och myskväll. Det känns som det var evigheter sen man fick en chans att göra det.
Igår så åkte jag och Miki hem till mina föräldrar och åt mat och fikade då mamma fyller år på måndag men vi hinner inte fira henne då. Det var riktigt mysigt att bara hänga och inte göra så mycket annat.
Jag kände mig ganska trött och med insikten av att jag var tvungen att plugga idag så stannade jag hemma igår och dessutom låg jag i sängen ganska tidigt också. Massa skönt! :D

Måste åka till Torshälla med bilen och sen blir det till att plugga lite till..
Det gäller att vara pigg och laddad imorn. Det känns nervöst att vi har våran första tenta imorn. :S
Men man får väl bara hoppas på det bästa.. det kommer nog att gå bra. :)

Tjadå.. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanna Narancic

Mamma till tvillingarna Oliver och Ella <3 Gift med min fantastiska man Miki.. Det här är delar av vårt liv. :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela