Sanna - Mitt i livet

10 Februari

Publicerad 2011-02-10 11:34:04 i Allmänt,

Blääääh, snön är tillbaka. :(
Det är klart att man förstår att det inte blir vår redan i februari men kan det inte bara sluta snöa?
Ville knappt ens kliva upp ur sängen imorse när jag såg hur snön yrde utanför. :S

Jag har en ledig dag, inget inplanerat och ska jag vara riktigt ärlig så jag har ingen lust till att göra något ens.
Skulle behöva börja med den där undersökningen som ska vara klar på tisdag men hur roligt är det att gå ut i det här vädret? Vaknade dessutom med en hemsk mensvärk som gör det lite svårt att röra på sig. :(
Men med lite mat i magen kanske det ordnar upp sig?
Det skulle kännas lite bortkastat att ha en ledig dag och bara ligga hemma.



------

Jag funderar fortfarande på vem/vilka som läser min blogg? Enligt statistiken så är ni ju några stycken men det är bara ett fåtal som faktiskt lämnar en kommentar. Är det så att det är de som går in och läser flera gånger om dagen kanske?
Jag har ju själv lovat att jag ska bli bättre på att kommentera det jag läser så kan inte ni också göra det? ;)

Tjing så länge..




Kommentarer

Postat av: Jonna

Publicerad 2011-02-10 13:34:17

Jag läser :-)



Och JA man blir ju trött på detta väder, som du säger så behöver det inte bli vår än men inte mer snö nu tack!



Hoppas mensvärken går över! Kram

Postat av: Jonna

Publicerad 2011-02-10 13:36:29

Försökte skicka en kommentar nyss men det blev något fel...



Jag läser :-) Och jag håller med om vädret, inte mer snö nu tack! Hoppas mensvärken går över! Kram

Postat av: rogic

Publicerad 2011-02-10 15:07:14

Vad är det du vill ha i hyllan då? Man behöver ju inte ta en gigantisk !

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanna Narancic

Mamma till tvillingarna Oliver och Ella <3 Gift med min fantastiska man Miki.. Det här är delar av vårt liv. :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela