Sanna - Mitt i livet

Det går bra nu, kompis det går bra nu!! :D...

Publicerad 2011-02-17 17:22:04 i Allmänt,

img_9433 (MMS)

Det går bra nu, kompis det går bra nu!! :D Fick tillbaka resultatet på tentan i Affärsjuridik som jag gjorde för några veckor sen, vilken positiv överraskning jag fick! Jag har fått VG!! :D Skrek verkligen rakt ut och dansade runt i lägenheten! Gud vad glad jag blev! :) Idag ha jag också hunnit med ett möte på jobbet, lite mat från Spicy Hot för att fira det bra betyget och snart ska jag bädda ner mig i sägen för att titta på Glee, säsong 1. :) Min box, som jag beställde, kom från CDON idag :D perfekt sysselsättning för kvällen. Förövrigt så berättade läkaren för mig igår att jag lider av någon sorts allergi och det är därför mitt öga blir rött. Tydligen är det pollen ute såhär års. Det var mer än jag visste. Nu ska jag prova lite allergimedicin och se om det blir bättre. Dessutom ska jag äntligen då göra ett s.k pricktest och se Vad jag är allergisk mot. Ska bli skönt att få reda på det. Men nu blir det Glee. :)

Kommentarer

Postat av: Heidi

Publicerad 2011-02-18 23:15:04

Jag hörde oxå att d e pollen ute nu.. Konstigt. Ja e inte själv allergiker men har kompisar som e d..

Grattis till VG:t!

Kram

Postat av: Danne

Publicerad 2011-02-19 00:18:32

Bra jobbat! Grattis!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanna Narancic

Mamma till tvillingarna Oliver och Ella <3 Gift med min fantastiska man Miki.. Det här är delar av vårt liv. :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela