Sanna - Mitt i livet

Fredagsmys

Publicerad 2011-02-11 19:30:56 i Allmänt,

Åååh, jag kom faktiskt hem från Stockholm också. :)
Det såg lite dystert ut där ett tag men det gick rätt smidigt i alla fall.

Njuter av ett glas rött här hemma..
Har bara hunnit med halva glaset och redan så hettar det om kinderna och öronen. ;)
Får nog hålla mig till bara ett glas.
Miki och jag ska äta lite middag och sen får vi se vad kvällen har att bjuda på. Blir en lugn hemmakväll i alla fall, det är en sak som är säker.
Kan knappt komma ihåg sist jag hade en sån.

Känner mig glad över att ha en ledig helg och att faktiskt inte ha något alls inplanerat.

Hoppas att ni har en trevlig kväll!


Skål! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanna Narancic

Mamma till tvillingarna Oliver och Ella <3 Gift med min fantastiska man Miki.. Det här är delar av vårt liv. :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela