Sanna - Mitt i livet

Ja, jag är sjukling!

Publicerad 2011-02-15 23:00:02 i Allmänt,

Det var tur i oturen faktiskt att jag blev kvar hemma idag..
Tittade in på Eskilstuna kurirens webutlaga och såg att tåget jag åker på morgonen hade blivit inställt pga. en olycka på vägen. De två tågen som gick efteråt hade blivit stående på spåret och väntat och blivit 1 resektive 2 timmar försenade in till Stockholm.
Hade jag trotsat min huvudvärk och åkt in till skolan hade jag nog brutit ihop lite lätt.
Orkar inte med mer tågkaos! :S

Större delen av dagen har jag spenderat nerbäddad i sängen.
Värken i huvudet har kommit och gått och nu sitter den envist där och vill inte släppa. :(
Dessutom upptäckte jag för en stund sen att jag dessutom har feber!
Måste försöka få tid på Vårdcentralen imorn. Mitt vänstra öga är rött hela tiden och kliar och det har bara blivit värre de senaste dagarna.
Misstänker inte en infektion eftersom det kommer och går hela tiden. Hade det varit infekterat så hade det ju varit rött hela tiden tycker man. Och antagligen hade det väl vandrat över till det andra ögat nu.
Undrar verkligen vad det är!
När jag ringde Sjukvårdsrådgivningen så sa hon att det måste kollas upp eftersom jag har haft det så länge nu. Tänkte ju att det skulle gå över av sig självt men tydligen så gör det inte det. :(

Nu ska jag återigen krypa ner i sängen.. dags för lite sömn och förhoppningsvis mår jag lite bättre imorn.

Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanna Narancic

Mamma till tvillingarna Oliver och Ella <3 Gift med min fantastiska man Miki.. Det här är delar av vårt liv. :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela