Sanna - Mitt i livet

Jag trotsade värk av alla slag och det vid...

Publicerad 2011-02-10 20:47:44 i Allmänt,

img_1517 (MMS)

Jag trotsade värk av alla slag och det vidriga snöovädret därute och gav mig ut för en runda med Gabi. Vi var på ÖB, Underbara Hem, Jysk och Tuna Park. Det är konstigt det där.. När man är i farten så längtar man inte efter något annat än en slappardag men sen när man väl har en då kryper det i kroppen på en. Men så är det väl ibland. Köpte ett par nya solbrillor på Gina. Jag känner mig som ett UFO i de men tänker att jag kanske kan vänja mig vi de fram tills våren och sommaren. ;) Nu blir det lite film med älskling. En överraskning tydligen. Mikis kommentar var; "Jag har bara tänkt på dig nu när jag valde film. Jag är väl kanske inte så sugen på att se den men jag tror att du kommer bli glad". Det kan man kalla kärlek. ;) Hoppas bara att det är en bra film nu. Haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanna Narancic

Mamma till tvillingarna Oliver och Ella <3 Gift med min fantastiska man Miki.. Det här är delar av vårt liv. :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela