Sanna - Mitt i livet

Pannkakor med nutella är riktigt gott. Men...

Publicerad 2011-02-01 20:41:38 i Allmänt,

img_7038 (MMS)

Pannkakor med nutella är riktigt gott. Men orkade inte med mer än två stycken! :( Blev ju mätt av att tillaga de. Haha. Idag har jag varit hemma från skolan eftersom jag vaknade med en riktigt jobbig huvudvärk. Bihålorna spökar igen. :( När jag gick upp upptäckte jag också att jag hade feber, fast väldigt lite. Så dagen har spenderats på soffan. Känner mig inte ett dugg pigg men var ju tvungen att laga till nån mat. Ska fortsätta spendera kvällen i soffan. Måste vara pigg imorn så man orkar jobba. Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanna Narancic

Mamma till tvillingarna Oliver och Ella <3 Gift med min fantastiska man Miki.. Det här är delar av vårt liv. :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela