Sanna - Mitt i livet

Äntligen är det där vidriga barbordet bort...

Publicerad 2011-01-29 13:38:48 i Allmänt,

img_1575 (MMS)

Äntligen är det där vidriga barbordet borta!! :) Bara en planka kvar i väggen som Miki irriterar sig på, som han inte får bort. De nya möblerna ska bara packas upp och sättas ihop. Undrar om det kommer sväras en del idag? ;) Eftersom att jag jobbar så slipper jag undan i alla fall. ;D Kan inte beskriva hur skönt det ska bli med normala köksmöbler. Nehe, om man skulle ta och sätta fart nu? Är så segstartad idag, att krypa in under täcker känns nästan mer lockande just nu. :S Men med lite fart på jobbet så kommer det att ordna upp sig. ;) Trevlig lördag på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanna Narancic

Mamma till tvillingarna Oliver och Ella <3 Gift med min fantastiska man Miki.. Det här är delar av vårt liv. :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela