Sanna - Mitt i livet

Även denna dag tog till sist slut. Vaknade...

Publicerad 2011-01-13 00:50:38 i Allmänt,

img_1104 (MMS)

Även denna dag tog till sist slut. Vaknade imorse till snökaos, igen! Kan det inte sluta snöa nån gång? Sen har dagen gått i ett. Jobbade på Tapas ikväll. Riktigt trevligt var det idag. Gillar verkligen mitt nya jobb. Är trött men inte riktigt så att jag kan somna. Därför tänkte jag att jag går och lägger mig med min bok. "Finger Lickin' Fifteen" av Janet Evanovich. Beställde hem de två senaste böckerna i serien om Stephanie Plum, bounty hunter. Har nästan läst ut den ena. Jag ligger och skrattar högt för mig själv nästan hela tiden. :D Har ni inte läst serien så rekommenderar jag den starkt. Jag läser mina på engelska men de finns på svenska också. Då heter de nått med "byte" efter, typ "Dödligt Byte" osv. Nehe, dags för sängen. Älskling har redan somnat. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanna Narancic

Mamma till tvillingarna Oliver och Ella <3 Gift med min fantastiska man Miki.. Det här är delar av vårt liv. :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela