Sanna - Mitt i livet

Besöket hos tandläkaren gick ju bra. Inga ...

Publicerad 2011-01-27 01:25:18 i Allmänt,

Besöket hos tandläkaren gick ju bra. Inga hål! :) Kvällen på jobbet blev allt annat än lugn och kort. Man ska inte ta något för givet när man jobbar i restaurangbranschen, allt kan verkligen hända. Kvällen idag slutade med att jag var hemma 00.30, vilket hör till det ovanliga en onsdag. :) Nu känner jag mig helt slut med ett bankande huvud som inte verkar vilja ge med sig. Lika bra att försöka sova bort det. Imorn måste jag plugga inför tentan på fredag!! Men jag ska ta ett litet brejk och åka till Ikea med Carro. Det ska bli riktigt trevligt. :) Nu - sängen. Sov så gott! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanna Narancic

Mamma till tvillingarna Oliver och Ella <3 Gift med min fantastiska man Miki.. Det här är delar av vårt liv. :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela