Sanna - Mitt i livet

Bingolotto är ett elakt spel. Man färgar a...

Publicerad 2011-01-10 15:09:14 i Allmänt,

img_1096 (MMS)

Bingolotto är ett elakt spel. Man färgar alla nummer och hoppas men vinner i alla fall inget. Sen ska man sitta och titta på alla andra när de vinner en massa roliga saker. Hmh! ;) Nee, så bitter är jag faktiskt inte. Men det hade ju varit roligt att vinna något i alla fall. Annars var det en trevlig kväll med tjejerna igår. Ikväll kommer de hit en sväng. :) Nu ska jag försöka på rumpan ur soffan och ta mig iväg för att uträtta några ärenden. Kan ni fatta att skolan börjar imorn?! Vet inte om jag är glad eller förskräckt. Haha.. Jaja, dags att sätta igång.

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2011-01-11 17:00:02

man vinner aldrig fan...bara pensionärer som vinner..;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanna Narancic

Mamma till tvillingarna Oliver och Ella <3 Gift med min fantastiska man Miki.. Det här är delar av vårt liv. :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela