Sanna - Mitt i livet

Fy f*n vilken träningsvärk jag har!! Det ä...

Publicerad 2011-01-23 02:16:52 i Allmänt,

img_0167 (MMS)

Fy f*n vilken träningsvärk jag har!! Det är knappt så jag kan röra på mig. Haha.. Och det har bara blivit värre och värre under kvällen som gått! Killarna på jobbet har fått sig några bra skratt i alla fall. Kan säga att det gör ont på de rätta ställena i alla fall så jag vet att jag gjort mina övningar rätt. Imorn tar jag en vilodag, får se om jag ens lyckas ta mig upp ur sängen. Haha. Handboll och en del annat står på schemat så det verkar som att det kan bli en fullspäckad dag. :D Nu är det en trött Sanna som ska göra sig i ordning för sängen. God natt på er!

Kommentarer

Postat av: sara - mamma till wilda

Publicerad 2011-01-23 07:56:11

Jag bara älskar träniingsvärk. Så jäkla nice. Då vet man att kroppen fått jobba lite

Postat av: Anonym

Publicerad 2011-01-23 19:15:05

sanna handbollen suger!!! jag önskar att jag hade träningsvärk,längtar!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanna Narancic

Mamma till tvillingarna Oliver och Ella <3 Gift med min fantastiska man Miki.. Det här är delar av vårt liv. :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela