Sanna - Mitt i livet

God morgon Fredag! Eller ja, så god vet ja...

Publicerad 2011-01-28 07:48:11 i Allmänt,

God morgon Fredag! Eller ja, så god vet jag inte om den är. Är inte världens piggaste Sanna idag inte. Kom sent i säng och hela natten har jag drömt ångestfyllda drömmar om misshandel, bråk och andra otrevligheter. Det kändes lite grann som att det aldrig skulle ta slut. :S Dessutom drömde jag om min farbror, som gick bort 2005. Han var så verklig att jag faktiskt började gråta, både i drömmen och på riktigt. Vaknade och tänkte att ska den här natten aldrig ta slut och innan jag visste ordet om det så ringde väckarklockan. :S Med tågen är det som vanligt kaos och jag ber och håller tummarna för att det inte ska bli några större förseningar. Vill inte missa något av tentatiden. Kommer nog behöva utnyttja all tid som ges idag. Jag känner ett underligt lugn ändå idag, är inte sådär nervös som jag var igår. Det kan vara för att jag inte riktigt hunnit vakna än. ;) Men jag försöker intala mig själv om att bara jag gör mitt bästa så kommer det att gå bra. Får se om jag lyckad behålla mitt lugn när jag öppnar juridikboken om en stund. Dags för lite sista-minuten läsning. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanna Narancic

Mamma till tvillingarna Oliver och Ella <3 Gift med min fantastiska man Miki.. Det här är delar av vårt liv. :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela