Sanna - Mitt i livet

Hur F*an lyckas man ibland?

Publicerad 2011-01-18 11:43:12 i Allmänt,

Imorse skulle väckarklockan ringa 05.00 och 05.30, har den alltid på två tider så att jag verkligen ska vakna och där i mellan kan jag låtsas att jag snoozar. :)

Väckarklockan ringde nog men jag måste ha stängt av den i sömnen, båda gångerna.
Jag kommer inte ihåg att den har ringt och jag kommer inte ihåg att jag har stängt av den men det har jag gjort. För helt plötsligt vaknar jag av att Miki frågar lite i panik om inte jag ska vara i skolan idag.
Får själv lite panik och tänker att jag kanske försovit mig till 8 eller nått men nej.. klockan är 10.30!
Jag har alltså försovit mig 5(!!) timmar!

Hur lyckas man??

Förstår fortfarande inte hur jag inte ens kan komma ihåg att den har ringt. :S
Sitter här med världens ångest för att jag missar skolan idag.
Tycker inte om att inte vara där när vi har lektion. Speciellt inte som att det är näst sista lektionen i juridik innan tentan nästa vecka. :S
Så idag får det bli hemmastudier. Det är tur att den här boken vi har är riktigt bra. Annars hade jag aldrig klarat det.

Jag funderar på om jag ska sätta klockan i vardagsrummet från och med nu. Så att jag måste gå en bit menar jag när jag ska stänga av den. För då kan jag ju lika gärna gå upp när den ringer.

Jaja.. nu ska jag se till att läsa lite..

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2011-01-18 15:44:51

hahahaa bra jobbat sanna! utvilad?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanna Narancic

Mamma till tvillingarna Oliver och Ella <3 Gift med min fantastiska man Miki.. Det här är delar av vårt liv. :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela