Sanna - Mitt i livet

Idag känner jag mig mer död än levande. Ef...

Publicerad 2011-01-15 02:25:30 i Allmänt,

img_0976 (MMS)

Idag känner jag mig mer död än levande. Efter 2.5 timmes sömn under natten till fredag, en dag i skolan, med Associationsrätt och Arbetsrätt, och en kväll på jobbet är jag en total zombie! Kom hem strax efter midnatt men har, av någon konstig anledning, inte gått och lagt mig förrän nu. Note to self; Tacka inte ja till ett pass på jobbet innan du har kollat vad det är för dag du vaknar upp till. Haha. Trodde ju att det var onsdag när jag vaknade igår, fråga mig inte varför. Men det har i alla fall resulterat i att jag gått i någon slags dvala hela dagen idag. Nu ska jag äntligen däcka här i min säng. Imorn går jag inte upp förrän det är dags att gå till jobbet. Sov gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanna Narancic

Mamma till tvillingarna Oliver och Ella <3 Gift med min fantastiska man Miki.. Det här är delar av vårt liv. :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela