Sanna - Mitt i livet

Startade dagen med ett besök på Solfuxen. ...

Publicerad 2011-01-21 12:24:24 i Allmänt,

img_6323 (MMS)

Startade dagen med ett besök på Solfuxen. Skönt att få lite värme, och kanske lite färg? Haha.. Har ju ganska svårt att faktiskt bli brun, om jag inte vistas en längre tid i solen förstås. Men det känns mycket bättre i alla fall. Lite vila och uppladdning för jobbet ikväll är vad som står på tur. Är inte Sveriges piggaste människa idag. Skyller på det gråa vädret därute. ;)

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2011-01-21 15:03:11

AAAH jag vill också. Men jag svettas som en gris när jag är gravid så går inte..skulle få panik då..AVIS!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanna Narancic

Mamma till tvillingarna Oliver och Ella <3 Gift med min fantastiska man Miki.. Det här är delar av vårt liv. :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela