Sanna - Mitt i livet

Tröttmössa?

Publicerad 2011-01-04 23:21:28 i Allmänt,

Nja, knappast..

Eller när jag känner efter lite grann så känner jag mig lite trött.
Konstigt. :S

Idag känner jag att jag har gjort en del nytta ändå.
Storhandlat, städat, paketerat böcker..
Hmh.. det ser ju inte direkt ut som att jag gjort nått.
Men det känns i alla fall som att jag har använt min dag till lite nytta i allfall. ;)

4 av 5 böcker som jag la ut på blocket igår är sålda.
Det känns ganska bra att de inte bara ligger i en låda och skräpar utan att de kan göra lite nytta någon annanstans. Och att jag tjänar in lite pengar är jue inte helt illa det heller.


Måste försöka somna "tidigt" idag.. Väckarklockan ringer runt 08 imorn. :S
Ska på möte med chefen på min praktikplats, eller ja min framtida praktikplats, imorn.
Vi ska gå igenom allt det praktiska inför mina 10 veckor som jag ska spendera där.
Vad jag vill få ut av min tid, vad jag förväntar mig av de, vad de förväntar sig av mig osv..
Jag ser verkligen fram emot praktikveckorna. :)
Tänk att verkligen få ta det man har lärt sig ut i det verkliga livet och få lära sig ännu mera.
Det ska bli så intressant.. hoppas bara på att det ska kännas så rätt som det för tillfället gör. Men det tror jag utan tvekan. :D

Nu blir det lite tv och sen sängen. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanna Narancic

Mamma till tvillingarna Oliver och Ella <3 Gift med min fantastiska man Miki.. Det här är delar av vårt liv. :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela