Sanna - Mitt i livet

Hello!! Ligger, mer eller mindre, utslagen...

Publicerad 2011-03-16 20:37:14 i Allmänt,

img_7723 (MMS)

Hello!! Ligger, mer eller mindre, utslagen hemma i soffan och väntar på att Grey's ska börja. :) Jag har haft praktik i tre dagar nu och det har varit långa dagar med mycket information som har behövt proppas in i huvudet. ;) Det resulterar ju självklart i att man är helt slut när man kommer hem men det här ingenting alls. :D Igår var jag hos Vice och blev fin i håret, eller vad tycker ni? :) och sen blev det dejt med Carro och Lela på Tapas, mysigt värre. :) Idag, efter jobbet, tog jag en mini-shoppingrunda och handlade lite. Älskling hade lagat mat när jag kom hem, ibland har man det bra. :) Nehe, tror jag ska tvätta av mig smink och allt sånt och sen krypa ner i sängen istället. Känns som att sömnen inte är långt borta. ;) Puss på er

Kommentarer

Postat av: E M I A M

Publicerad 2011-03-16 20:48:05

Allt bra utom att du är trött då? :P

Postat av: rogic

Publicerad 2011-03-17 08:58:37

Som vanligt är du fin i håret :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanna Narancic

Mamma till tvillingarna Oliver och Ella <3 Gift med min fantastiska man Miki.. Det här är delar av vårt liv. :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela