Sanna - Mitt i livet

Lördagsmys

Publicerad 2011-03-19 22:50:19 i Allmänt,

Jag har verkligen haft en skön lördag! :)
Sov länge, det behövdes kan jag meddela efter den här veckan som varit fullproppad med nya saker.
Jag och Miki gick ner på stan och åt mat på Hyttan. Deras Black&White är inte helt fel alltså. :) Carro och Pero kom och gjorde oss sällskap och sen gick vi till Sporthallen för att kika på handbollen. Det gick ju inte så bra för Eskil, tyvärr, men det var roligt att titta i alla fall.

Kvällen har jag spenderat med Carro.
Vi var på bio och såg "Hur många lingon finns det i världen". Om ni inte redan hunnit se den så måste ni göra det. Den var verkligen bra. :) Rolig, sorglig, rörande.. ja, allt. Tårarna sprutade av skratt och av sorg ett tag.
Så min rekommendation är att gå och se den.






Det är redan söndag imorn.. Det känns knappt ens som att helgen hunnit börja.
Hur var det egentligen för bara en vecka sen när jag inte blev ledig förrän på söndagen? Konstigt att jag ändå tycker att det går för fort. Haha
Men jag ser fram emot en ny vecka på praktiken. :)
Fast först ska jag ha söndagsmys också. Det är något som jag verkligen ser fram emot.

Puss på er.. ;)




Kommentarer

Postat av: Sara | - 15,2 kg

Publicerad 2011-03-20 20:29:44

Är det den med huddik gänget? Thaimaten käkade jag i Nyköping innan mässan på kvällen. Shit imorgon startar vecka 2 på praktiken. Hur känns det för dig?

KRAM

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanna Narancic

Mamma till tvillingarna Oliver och Ella <3 Gift med min fantastiska man Miki.. Det här är delar av vårt liv. :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela