Sanna - Mitt i livet

Snurresprätt..

Publicerad 2011-03-21 22:05:33 i Allmänt,

Första dagen på v. 2 är över. Fortfarande mycket nya intryck och huvudet fullt av information.
Men det kan bara bli bättre. :) Tiden har verkligen flugit förbi idag.
Har varit duktig och lagat matlåda tills imorn, det blev en liten pasta med bacon. :) Har slängt mig i soffan och kikar på tv. Världens bästa hotell är ju för underbart. :D De är så glada hela tiden och gör allting med så otroligt mycket entusiasm. Det är roligt att se.
Nu är det snart dags för sängen tror jag.. börjar bli lite sömnig. :)

Ska skratta lite åt Nu blåser vi Sverige först, de är ju i Eskilstuna i dagens program. Det kan man ju faktiskt inte missa. Undrar vad de kan hitta på.





Sussa sött. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanna Narancic

Mamma till tvillingarna Oliver och Ella <3 Gift med min fantastiska man Miki.. Det här är delar av vårt liv. :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela