Sanna - Mitt i livet

1 mars

Publicerad 2011-03-01 22:49:52 i Allmänt,

Tänk att det redan är Mars! Det känns som att det har gått alldeles för fort. Nog för att jag verkligen vill att det ska bli vår och sommar, gärna så fort som möjligt men inte de senaste månaderna gått jättefort?
Sitter och mumsar på Cashewnötter och tittar på Cougar Town samtidigt som jag har tre grabbar i rummet brevid som skriker åt tv:n eftersom det är fotboll. ;)
När Miki tittar på fotboll är det inte långt ifrån att man får en hjärtattack. Haha.. Men det är ju en av anledningarna till att jag älskar honom. ;)

Jag har hunnit reflektera över många saker idag men nu när jag sitter här så kommer jag inte på en enda sak.. är det inte konstigt det där?
Hmmm..

Jo! Jag läste på aftonbladet.se att ännu en deltagare i Big Brother har hoppat av. Det betyder att tre deltagare på 4 dagar har fått lämna huset, pga psykiska faktorer sägs det.
Hur tänkte produktionsbolaget? Hur tänkte deltagarna? Gör man inte en psykologisk utvärdering på de som ska gå in i huset? Bör man inte vara stark mentalt om man väljer att vara med i något sånt här?
Som Gabi sa.. De kommer snart inte behöva rösta ut människor om det fortsätter såhär. Haha
Jag har inte brytt mig om att titta på programmet alls. Försökte mig på att titta på dagens avsnitt men efter 5 min var jag tvungen att stänga av. Vad är det för människor som ställer upp egentligen? Nog för att jag respekterar människors val och alla får göra det de själva mår bra av men vad är det som driver människor till att söka till Big Brother? Och sen bete sig så som de gör? Det gör mig lite nyfiken bara.

Hmm.. jaha, det var ju i alla fall en av grejerna som jag reflekterat över idag.
Börjar bli lite tröttmössa och tror att jag ska bädda ner mig i sängen och läsa bok. :)

Imorn är det jobb igen.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanna Narancic

Mamma till tvillingarna Oliver och Ella <3 Gift med min fantastiska man Miki.. Det här är delar av vårt liv. :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela