Sanna - Mitt i livet

Vimmelkantig

Publicerad 2011-05-04 22:24:57 i Allmänt,

Jag ligger i min säng på Scandic Webers i Köpenhamn.
Kom ner hit idag för att spendera några dagar på det danska kontoret för ArcelorMittal/Aperam.
Dagen började redan 04 imorse då tåget ner hit gick redan 05.44. Kan lova att jag var rikigt trött men resan gick ändå rätt smärtfritt. :) Var framme strax innan lunch och har spenderat dagen på kontoret.
Under kvällen har vi knatat en sväng på stan och sen åt jag och M middag och satt och pratade en stund.
Nu ligger jag som sagt i sängen och är på väg att somna vilken sekund som helst men tänkte att jag kunde skriva ner en rad eller två. Var ju ett tag sen sist.. nu igen.

Tänkte jag skulle försöka dela med mig av några bilder men telefonen ville inte riktigt samarbeta med mig.
Jag gillar Köpenhamn, det är en rikigt fin stad. :) Men det danska språket är ju inte riktigt det lättaste att förstå. Har fått spetsa öronen och verkligen koncentrera mig hela dagen för att jag ska förstå vad som sägs. Haha
Kanske också är en anledning till varför jag är så trött och lite vimmelkantig.

Dags att sova tror jag.. Sussa sött!
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanna Narancic

Mamma till tvillingarna Oliver och Ella <3 Gift med min fantastiska man Miki.. Det här är delar av vårt liv. :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela