Sanna - Mitt i livet

Tentapluggar..

Publicerad 2011-11-03 20:22:22 i Allmänt,

så gott jag kan. Men känner mig en aningen förvirrad.
Läser varje papper extra noga för att jag är rädd att få en black out nät jag väl har tentan framför mig. Men det känns så onödigt på något sätt. Engelska är en rätt naturlig del för mig men ändå känns det som att jag inte riktigt kan allt när jag lägger ifrån mig alla papper! Tenta-nerverna gör sig påminda.

Såhär ser det i alla fall ut idag när jag pluggar.. Ganska städat för en gångs skull. ;P Känner att jag måste ta en paus snart för ögonen går i kors! Kanske en dusch så man piggnar till lite? :)

Puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanna Narancic

Mamma till tvillingarna Oliver och Ella <3 Gift med min fantastiska man Miki.. Det här är delar av vårt liv. :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela