Sanna - Mitt i livet

Söndag

Publicerad 2012-03-19 00:25:08 i Bröllop,

Min helg har varit såå händelselös som den bara kan bli. Pga min förkylning så har jag legat hemma på soffan bokstavligt talat sen i fredags. Känner mig sådär lagom rastlös nu. Inte har jag blivit bättre heller. :S Legat och hostat halva natten och har en känsla av att denna natt inte kommer att bli annorlunda. Får se om jag lyckas få lite sömn..
Imorn börjar en ny vecka med jobb och ex-jobb. Torsdag och fredag ska jag spendera på Stockholmsmässan Nordbygg. Kommer nog bli tufft men riktigt intressant. :)
Dags att försöka sova.

"Some die young but You better hold on.." <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanna Narancic

Mamma till tvillingarna Oliver och Ella <3 Gift med min fantastiska man Miki.. Det här är delar av vårt liv. :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela