Sanna - Mitt i livet

EXAMEN

Publicerad 2012-05-21 08:23:33 i Allmänt,

På väg mot Stockholm och sista examinationen! Examensarbetet ska presenteras och jag är såå nervös och trött!

Att få mindre än 3 timmars sömn natten innan sista presentationen är inget jag rekommenderar. Av någon oförklarlig anledning kunde jag inte sova. Jag gäspade men låg och vände och vred mig tills jag somnade någon gång efter 04! När klockan ringde 06.30 kändes det som att jag tagit en power nap. Är för tillfället så trött att jag mår illa!
Det är längesen jag startade dagen med en red bull men idag är det verkligen läge för det kan jag lova.

Ska nog ta en extra power nap här på tåget. Jag har ju lite tid kvar. ;)

Önska mig lycka till!

Puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanna Narancic

Mamma till tvillingarna Oliver och Ella <3 Gift med min fantastiska man Miki.. Det här är delar av vårt liv. :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela