Sanna - Mitt i livet

Härliga lediga dagar

Publicerad 2012-05-20 11:20:46 i Allmänt,

Fyra härliga lediga dagar har passerat lite fortare än man kanske velat.

I onsdags jobbade jag min enda dag denna vecka. Hade väldigt mycket att göra så dagen for förbi som ett skott. Skickade in mitt examensarbete också vilket kändes så jäkla bra!
På kvällen blev det middag med Carro, Laura och My. Såå mysigt. :)

Torsdag jobbade jag med presentationen nästan hela dagen. Var ute i Vilsta och gick 5:an innan jag plockade upp kära svägerskan och vi åkte ut till Borsökna till Dragica.

Fredag startade jag och Philippa morgonen med milen i Vilsta och sen var jag och Miki hos mina föräldrar på eftermiddagen.

Gårdagen spenderades på stan med lite shopping och fika i solen med Carro, Laura och Jade. Vi var hemma hos oss och smakade på bubblet som vi ska ha till bröllopet och sen gick vi vidare till Kroatiska föreningen.

Idag kan jag inte skjuta på presentationen nå mer! Imorgon är det dags! Imorgon tar jag examen!!
Kan knappt förstå det själv! Att två år har gått så fort. :) Har redan magont och handsvett inför morgondagens presentation. Det är som vanligt med andra ord. ;)

Nu måste jag fortsätta.. Kanske man hinner njuta av denna fina dag också. :)

Puss <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanna Narancic

Mamma till tvillingarna Oliver och Ella <3 Gift med min fantastiska man Miki.. Det här är delar av vårt liv. :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela