Sanna - Mitt i livet

Äntligen dags för flytt

Publicerad 2013-03-13 00:09:48 i

När vi fick veta att vår familj helt plötsligt skulle bli dubbelt så stor så fick vi lite panik att hitta nytt boende.
Det blev ett par ångestfyllda veckor med letande och planerande, eftersom vi också har en bostadsrätt.
Nu är det, till helgen, äntligen dags för flytt! :D Så fantastiskt!!

Från vår lilla lägenhet till en vindsvåning i centrum på 154m2! 4 rum och kök och lite huskänsla över boendet. :) Ska bli så skönt att komma i ordning i det nya hemmet innan bebisarna kommer. :)
Jag får visa lite bilder sen när vi kommit i ordning. Flytten innebär också att vi nu kan börja handla till bebisarna, ännu en rolig sak. :D

Just nu försöker jag flyttpacka så gott jag kan. Fort går det inte men det går i alla fall framåt. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanna Narancic

Mamma till tvillingarna Oliver och Ella <3 Gift med min fantastiska man Miki.. Det här är delar av vårt liv. :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela