Sanna - Mitt i livet

I can't believe it..

Publicerad 2008-12-29 02:47:19 i Allmänt,

Tid här; 20.27

Gud vilken slapp dag jag har haft idag.. Känns inte som att jag gjort nått speciellt alls.
Jag tog en promenad till Kohl's och Walmart och kikade runt en sväng.
Det var varmt att gå, men massor skönt! :)

Kris pappa och bror och Johns mamma var här när jag kom hem och vi har haft ännu en härlig middag med en massa god mat och självklart god dessert. ;)
Jag som inte trodde att jag skulle äta så mycket den här julen, med tanke på att jag inte hade föräldrarnas julmat att äta en vecka efter jul. Men det känns som att det enda vi har gjort de senaste dagarna är att stoppa mat i munnen!
Så otroligt mätt.. fortfarande, efter middagen!! Haha

Sitter i min säng och slötittar lite på Sound of Music. :)
Den är jue så otroligt bra..
Ska spendera resten av kvällen med lite film och bara vara.. så otroligt skönt!
Bara ett par dagar kvar på det nya året.. Helt sjukt!
Det känns som att jag har hunnit leva ett helt annat liv under det senaste året! Svårt att förklara, men så är det.

Lämnar er med underbara I can't believe it..

'Cause baby your love is built like a drug and I don't want to be sober..'



Pusa,
Sanna


P.S.. jag har uppdaterat min låsta bilddagbok med bilder från julen.
Du får lösenordet bara du frågar.. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanna Narancic

Mamma till tvillingarna Oliver och Ella <3 Gift med min fantastiska man Miki.. Det här är delar av vårt liv. :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela