Sanna - Mitt i livet

Onsdag 4/6

Publicerad 2008-06-04 18:55:11 i Allmänt,

Drömmen inatt var inte alls av den roliga sorten..
Inte en mardröm, men den var konstig och nått som jag inte alls trodde att jag skulle drömma.
Kommer inte ihåg alltför mycket, men som vanligt så sitter den där obehagliga känslan i hela dagen.

Dagen på jobbet har varit av den sämret sorten också..
Inte känt mig alls motiverad till att jobba och det har inte kommit in alldeles för många samtal heller.
Vädret gör sitt också.. mulet och grått ute!
Solen har försökt kämpa sig fram genom molnen och ibland har den dessutom lyckats med det.. men överlag har det varit riktigt dåligt väder.. Vart är det där vackra, varma sommarvädret som lagt sig över Skandinavien??
Tycker att det kan ta sig ner hit istället..

Ikväll händer det inte alls mycket.. Är jue så trött hela tiden så jag orkar verkligen inte göra nått.
Tänkte att jag ska ta mig ner till det där gymet här nere och sola en liten stund. Känns som att det kanske skulle kunna få mig på bättre humör. Skönt skulle det vara, i alla fall för en liten stund.

Fick mejl från Ivana, från turistbyrån nere i Split idag. Skickade en förfrågan om boende till henne igår.
De hade tydligen samma lilla rum som jag bodde i förra året. Strax över 3000kr för 10 dagar. Inte så illa.
Kan jue då betala både flygbiljetten och boendet för skattepengarna och de pengarna jag har lagt undan och allt annat jag sparar ihop har jag till fickpengar. :) Tycker om den planen!

Jaja.. kanske ska försöka stoppa nått i magen och sen ner och sola. :)

Lela!! Skicka bilderna!! Minnen jue! Mah Halo! ;)

Puss och kram
/Sanna

Kommentarer

Postat av: lela

Publicerad 2008-06-04 22:36:24

hahhahaklart jag kan skicka, men hur går de snabbast.. du e ju långt bort juh ; = (

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanna Narancic

Mamma till tvillingarna Oliver och Ella <3 Gift med min fantastiska man Miki.. Det här är delar av vårt liv. :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela