Sanna - Mitt i livet

Sanna hon är tlööt..

Publicerad 2008-06-19 23:27:20 i Allmänt,

Jag kom hem två timmar efter att jag slutat jobba.
Gick ner till 3Com och fastnade i en pratstund med George när vi gick ut för att ta en cigarett.
Tog en ganska stilla promenad upp till Sloterdijk och sen satt jag på en bänk utanför mit hem och njöt av en skön, frisk luft en stund innan jag gick hem.

Det blev lite zappande mellan fotbollen och en film jag ville se "What a girl want's" med bla Colin Firth.
Shit, fotbollen var inte dålig den. Tyskarna är sådär lagom tända..
Tror på ännu ett möte mellan de och Kroatien i Semin! Men man ska nog inte ta ut någon seger i förskott.
Fast samtidigt tror jag inte att det kommer bli svårt att ta Turkiet heller.. så, hmm!
Men får Kroatien möta Tyskland igen kan jag tänka mig att det blir en tuff match som kommer bli intressan att följa.

Måste säga att jag är väldigt trött.. Ska ta en dusch och sen blir det sängen så man orkar med en sista arbetsdag!
Sen är det äntligen ljuva helg igen!! Det känns som att dagarna bara susar förbi..
På lördag kommer mina Italienska änglar hem från Egypten också. Åh, vad jag har saknat de.
Och det ska bli kul att få spendera helgen tillsammans med de. :)

Nehej.. om man skulle ta och hoppa in i duschen kanske..?

Sussa sött
/Sanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanna Narancic

Mamma till tvillingarna Oliver och Ella <3 Gift med min fantastiska man Miki.. Det här är delar av vårt liv. :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela