Sanna - Mitt i livet

Söndag 1/6

Publicerad 2008-06-01 18:02:09 i Allmänt,

Här följer en liten uppdatering av helgen..

Fredag;

Var jag, Veronica och Serena på Brasilian musik Bar, som vanligt! :)
Dansade, drack och hade riktigt trevligt.
För första gången sen jag började gå ut här i Amsterdam så stördes jag av all rök som fanns på klubben.
Det sved och gjorde ont i ögonen och jag kunde knappt ens titta vissa stunder.
Antar att det är för att jag har varit allmänt trött under denna vecka.
Åkte hem nån gång efter 05, som vanligt med något svullna fötter efter en helkväll på dansgolvet. :)

Lördag;

Vaknade med en mindre huvudvärk, fast det får väl ändå höra till ibland.
Vi började färden mot Den Haag vid 14.
Det var helt okej väder hemma i Amsterdam, solen sken men det blåste lite grann..
Jue längre bort från Amsterdam vi kom desto gråare blev himlen!
I Den Haag regnade det och var pissväder! Blåste som fasen gjorde det också och eftersom det ligger närmare havet var det svinkallt!
Vi tog oss en tur på stan och tittade runt lite. Blev så att jag shoppade en tröja/klänning/tunika(?) på rean för 80kr och en webcam på MediaMarkt för 100kr. :)
Kan vara kul när man sitter på msn och pratar, speciellt sen när jag åker hem till Sverige.
Vi hade jue självklart tänkt att vi skulle åka till stranden men med tanke på vilket dåligt väder det var så skippade vi det.

Åkte hem från Den Haag runt 20 och var hemma i Amsterdam en timme senare.
Då hade det hunnit bli kallt här också. Alla tre somnade till på tåget eftersom vi var så himla trötta.
Vi åkte hem till Serena som lagade middag åt oss. :)
Trodde väl nästan att det skulle bli en kväll som skulle spenderas på soffan med en film men så blev inte fallet.

Trots spöregn, åska och blixtrar begav vi oss ner till Brasilian ännu en kväll, mest för att dansa.
Kan inte säga att det var den roligaste kvällen.. Alldeles för nykter + alldeles för mycket folk = Inte roligt!
Men det är klart att kvällen hade sina ljusa stunder också! :)
Tyvärr så kändes det som att hela min kropp pajjade igår då jag nös och det lät Knak i nedre delen av ryggen.
Trots det så stannde vi till stängning vid 06.
Åt en kokt korv med bröd för 3.50 euro på en liten busshållsplats innan vi åkte hem.
Stupade i sängen vid 07!

Vaknade 15.30 idag..
Det var skönt att få sova, men det känns som att jag skulle kunna somna för kvällen om jag bara blundade.
Men det kan jag jue inte göra..
Skulle nog behöva få nått litet i magen innan det är dags för sängen igen.. ;)

Nu kom mamma ut på msn också..

Jaja.. ska lägga in lite bilder från helgen också sen.

Puss och kram
/Sanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanna Narancic

Mamma till tvillingarna Oliver och Ella <3 Gift med min fantastiska man Miki.. Det här är delar av vårt liv. :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela