Sanna - Mitt i livet

Tisdag 17/6

Publicerad 2008-06-17 08:41:21 i Allmänt,

Drömde sådär konstigt inatt igen..
När jag vaknade hade jag helt svullna ögon och det tog sin lilla tid innan jag verkligen kunde titta.
Hur blir man av med alla drömmar? Jag trodde att jag kommit på ett sätt, men tji fick jag. Haha

På jobbet har jag precis haft besök av Louie, 'vaktmästaren' här på Sykes.
Han har idag talat om för mig att han inte tänker låta mig sluta nästa vecka.. Haha
Det är konstigt, man pratar inte mer än ett par ord med vissa människor (och bara nån gång då och då) och ändå kan man få höra att det är tråkigt att man ska ska sluta..
Ja, uttryck kan göra en hel del tydligen. :)

Det är verkligen så himla tyst här på jobbet på morgonen.. innan alla börjar klampa in för dagens arbete.
Ibland kan det vara väldigt skönt. Men de dagar det känns som att man kommer somna är det mindre roligt. Haha
Vi är inte många som är inne på första våningen innan klockan 9 på morgonen.
Ibland, eller oftast, så kan jag höra Karsten babbla på om det ena med det andra och ibland slår det mig att vi inte har pratat med varandra på snart tre månader! Ibland så glömmer jag bort att vi en har haft nån närmare kontakt.
Ibland när våra blickar råkar mötas kan det bli en lite obekväm känsla.. men oftast är det ingenting alls.
Det känns verkligen som en evighet sen allt det där!
Min tidsuppfattning är jue tydligen fortfarande lite rubbad.

Nu ska jag nog sätta mig och läsa lite av min bok..
Fastnar så fort jag slår upp den. :)

Ha en bra dag!

Puss och kram
/Sanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanna Narancic

Mamma till tvillingarna Oliver och Ella <3 Gift med min fantastiska man Miki.. Det här är delar av vårt liv. :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela