Sanna - Mitt i livet

Torsdag 5/6

Publicerad 2008-06-05 21:24:06 i Allmänt,

Jag har varit på ett jättekonstigt humör idag..
Ena stunde har jag känt mig jättedåligt, nästan som att jag har feber! Och andra stunden har jag nästan studsat upp och ner..

Det har inte hänt så mycket speciellt på jobbet idag..
Ganska lugnt med samtal och mejl från kunder så jag har fått försöka sysselsätta mig med annat.
Suttit och försökt översätta vissa procedurer från engelska till finska för att träna på språket.
Fick också träffa kunden från Dymo, en trevlig man det där.. :)

Jan-Albert, account trainern, sa en massa fina saker till mig idag.
Han sa att han tyckte om mitt sätt att lära mig och att jag var en smart och duktig tjej. :)
Jan-Albert har tränat nya personer väldigt länge och han sa att han var väldigt imponerad över hur snabbt jag lär mig.
Det kändes verkligen jättebra. :)

Har också haft en så kallad Exit interview. En intervju man har när man ska sluta på företaget för att tala om hur man har upplevt saker och ting.
Måste säga att trots att det har varit en hel del som varit lite konstigt på jobbet så har ändå helheten varit bra.
Jag gillar jue människorna på företaget och även om just telefonsupport inte är riktigt min grej så har jag ändå trivts på företaget. Så det blev ett bra betyg överlag.. :)

Somnade en stund på soffan när jag kom hem..
Tittade på tv och orkade verkligen inte hålla ögonen öppna efter en stund.
Somnade till Gilmore Girls och vaknade till när Veronica kom hem från jobbet.

Nu har vi ätit lite middag och tittar på Just like heaven med Reese Witherspoon, som kommer på tv.
Älskar den filmen, men det var jätte längesen jag såg den. :) Värsta kärleksfilmen.
Den ska jag ägna kvällen åt och sen ska jag sova.

Sista arbetsdagen för veckan imorn! Ska bli massor skönt med helg igen! :)

Nu ska jag kika på filmen..

Puss och kram
/Sanna

Kommentarer

Postat av: lela

Publicerad 2008-06-06 11:43:03

tråkigt att du inte e här, det e ju värsta kanon vädret, alla e massa bruna och sitter på uteserveringarna på kvällarna ; ) skönt som fasiken, du förrresten du vet punk pirre som jobba på harrys??? a du vet vem a han ska bli pappa TILLINGAR GÅNGER 2 FLICKOR, hahaha ha en bra helg, ja slutar jobba snart och klockan e typ 12 ska iväg och sola, studenten i tuna idag, ja ska iväg och njuta av värmen en bit bort från centrum ; ) sundbyholmis hihiihih

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanna Narancic

Mamma till tvillingarna Oliver och Ella <3 Gift med min fantastiska man Miki.. Det här är delar av vårt liv. :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela