Sanna - Mitt i livet

Behov

Publicerad 2008-05-14 22:40:03 i Allmänt,

Känner ett sånt behov av att skriva idag.. men vet egentligen inte vad jag ska skriva.
Jättekonstigt jue..

Antar att det blir så när man inte har pratat så mycket under dagen..
Suttit vid datorn mer eller mindre hela dagen, pratat på msn med den ena och den andra under dagen.
Messat med Carro lite grann, men det är jue inte samma sak som att verkligen sitta och prata med någon.

Känns jue sådär att både Veronica och Susy är i Italien.. De som jag är närmast här i Amsterdam.
Känns inte som att man direkt vill prata med de andra som är här..
Fransmannen är jue inte riktigt nån som man kan prata allvarligeheter med. Hans livsuppgift måste verkligen vara att "förpesta" mitt liv.. Haha, nja så farligt är det väl inte.. Vi har väl en slags hat/kärlek till varandra.
Jag är ganska duktig på att ge tillbaka också.
Men som sagt.. tjejerna är jue de som man pratar med när man kommer tillbaka efter ett besök hemma.
Det är jue de som gör att det blir lite lättare att ställa om sig till livet här igen.

Just nu har jag väl en ganska stor hemlängtan.. Alla är jue verkligen hemma!
Nog för att jag hörde att vädret hemma inte var det bästa längre, men man kan jue inte alltid få allt!
Eller..?

Slötittar på Comedy Central.. Försöker få ordning och reda på tankar.
Inte det lättaste tyvärr..

Nåja..

Sov gott


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanna Narancic

Mamma till tvillingarna Oliver och Ella <3 Gift med min fantastiska man Miki.. Det här är delar av vårt liv. :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela