Sanna - Mitt i livet

Flyttångest..

Publicerad 2008-05-25 20:50:56 i Allmänt,

Plötsligt slogs jag av en totalångest för den kommande flytten tillbaka till Sverige!
Inte just för att jag ska flytta tillbaka utan för flyget hem..

Hur i hela fridens namn ska jag får med mig alla mina saker??

Förstår ni att jag har hunnit få med mig ungefär 5 fulla resväskor hit ner under de här få månaderna jag har varit här.
För det första så har jag inte ens plats för allt då jag var tvungen att lämna en av väskorna hemma i Sverige sist jag var där eftersom föräldrarna behövde ha den..
För det andra.. kan ni tänka er mig konkandes på 5, stora jäkla resväskor på flygplatsen?
Och sen när man ska ta av de från bagagevagnen också.. Shit så det skulle se ut!
Kan se det framför mig hur jag drunknar bland alla väskorna när de faller av den där förbaskade vagnen..
Om man för det första har tur och får tag i en sång..

Och sen då när man ska hem från flygplatsen..
Väskorna kommer jue inte ens att få plats i en bil!
För inte fasen tänker jag åka nått jäkla tåg från Arlanda till E-tuna med allt det där bagaget.

Varför ska man vara tjej?

Funderar starkt på att flyga hem under midsommarhelgen först för att droppa av några av väskorna så man blir av med lite. Kan jue alltid vara trevligt att vara hemma i Sverige på midsommar också.
Men samtidigt så blir det jue lite väl dyrt att först åka en helg och sen ska man flyga igen veckan efter.

Gud vilka problem man ska ha!!
Och vilket i-landsproblem sen då.. haha

Är det verkligen ingen som vill komma och hjälpa mig hem med väskorna?? ;)
Du har jue fritt boende om du stannar över helgen.. hehe
Ett besök är alltid uppskattat, även om jag följer med dig hem när du åker.

Massor med hemlängtan fick jag också efter att ha pratat med Carro på msn..
Vill hem nu jue!!!

Jaja.. nu ska jag försöka lugna ner mitt ångesttänkande och kanske ta en dusch eller liknande.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanna Narancic

Mamma till tvillingarna Oliver och Ella <3 Gift med min fantastiska man Miki.. Det här är delar av vårt liv. :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela