Sanna - Mitt i livet

God natt..

Publicerad 2008-05-19 00:38:55 i Allmänt,

Veronica kom äntligen hem!!
Vi kramades jätte, jättelänge när vi såg varandra! Har saknat henne fruktansvärt mycket!
Har suttit och pratat med henne en stund nu.
Hon ska också säga upp sig nu snart och ska åka hem i Augusti, så jag har inte så dåligt samvete för att jag åker om 6 veckor.. Det är jue bara en månad som skiljer.

Och om Veronica åker så kommer det i alla fall inte vara samma sak att vara kvar här..
Speciellt inte i lägenheten.

Jag vet att jag borde sova, men jag kan inte.. :(
Mår mest illa.. vet inte riktigt varför heller.

Men ska sätta på lite musik och försöka slappna av och se om John Blund kanske lyckas få ner mig till drömmarnas värld denna natt också.
Måndag imorn, nya friska tag för ännu en arbetsvecka!
Har jue gått och trott att det är löning på fredag eftersom 25:e är på söndag.. Men just av denna anledning så kommer inte lönen förrän på måndag!! Så det blir väl ännu en lugn helg att se fram emot..
Hmm, kanske ska klara av första arbetsdagen innan man börjar se fram emot helgen..?
Men just nu känns det rätt så "meningslöst" att gå till jobbet. Varken en bra eller rolig känsla..

Jaja.. nu ska jag försöka sussa lite.

God natt/Hyvää yötä/Laku noc/Welterusten
/Sanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanna Narancic

Mamma till tvillingarna Oliver och Ella <3 Gift med min fantastiska man Miki.. Det här är delar av vårt liv. :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela