Sanna - Mitt i livet

Sun is shining..

Publicerad 2008-05-04 16:23:30 i Allmänt,

Okej.. så det blev ingen promenad!
Mina fötter var alldeles för ledsna för att vilja ner i ballerinaskorna för en längre promenad och det är alldeles för varmt för gympaskor..

Så jag tog ut filtar och kuddar på takterassen och så har jag legat där i solen och lyssnat på musik!
Hur skönt som helst.. :) Får väl se snart om jag lyckades få någon färg kanske till och med.

Nu ska jag ta och äta lite mat och kanske kolla på en film.. Hyrde jue två stycken igår eftersom jag tänkte att jag skulle vara hemma först, så nu måste man jue titta på de annars var det verkligen en aningens onödigt att hyra de.

Jaja.. får väl se om man får träffa Harrysgänget idag också..

Puss och kram
/Sanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanna Narancic

Mamma till tvillingarna Oliver och Ella <3 Gift med min fantastiska man Miki.. Det här är delar av vårt liv. :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela