Sanna - Mitt i livet

Tisdag 27/5

Publicerad 2008-05-27 18:36:51 i Allmänt,

Jo men det var jue säkerligen så att jag somnade tidigt igår..
Det kom jue en himla massa bra serier på tv som jag var tvungen att titta på jue.
Bla så började en ny serie som heter Army Wives som faktiskt var bra.. I alla fall första avsnittet.
Somnade väl i alla fall typ vid 00.30.

Jobbet har väl gått helt okej idag.. Har blivit satt på telefonen på riktigt utan att tänka på det.
Fast jag har en ganska låg prioritet på alla linjerna, förutom engelskan kanske.. Det har ringt en himlans massa engelsmän. Jag har tydligen fått alla trevliga och Henrik han åkte på de som var sura.
Han påstod att det bara var för att jag var tjej som de var så snälla.. Haha, det tror jag inte ett dugg på. ;)

Vi satt och pratade på jobbet idag om mat och matbutiker och Henrik kläcker ur sig att det är jue så skönt att gå till Lidl eftersom de har nästan allt som de har hemma i Sverige..
Kom helt plötsligt på att Lidl har jue Cevape! :) Kände ett stort måste att åka dit och handla det.
Så efter jobbet åkte jag till Lidl och det kändes som att man var hemma i E-tuna när man gick omkring därinne..
Självklart hade de också cevape, så det ska det ätas imorn.

Ikväll blir det Susys hemmalagade pizza och lite vin. :) Ska bli massor mysigt.
Vi har jue en hel del att prata om kan man jue säga.

Vädret här är så äckligt.. Det har småregnat hela dagen och det är så fuktigt och kvavt i luften att man knappt kan andas! Inge roligt alls.. :(

Håller på och laddar batteriet till min kamera, tänkte ta lite kort idag..
Eftersom det är vissa som har klagat på att jag inte tar så mycket kort, eller i alla fall inte delar med mig av de, så är det väl dags att börja ta lite igen.
Kan jue vara kul att ha kort på något annat än bara fylleslag! ;)

Jag har, idag, exakt en månad kvar på Sykes. Det känns inte alls som en lång tid måste jag säga.
Fast det känns mer som att jag ska åka hem nästa vecka eller nått, haha.
Det kommer nog gå ganska snabbt tror jag. Hur ska man hinna med allt som man vill göra?

Det får bli ett senare problem tror jag..

Puss och kram
/Sanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanna Narancic

Mamma till tvillingarna Oliver och Ella <3 Gift med min fantastiska man Miki.. Det här är delar av vårt liv. :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela