Sanna - Mitt i livet

Måndag 13/10

Publicerad 2008-10-13 15:57:37 i Allmänt,

Hur var helgen?

Lördags jobbade jag i Tuna Park tillsammans med söta Maya.
Vi fick besök av en möhippa som dansade magdans för oss. Laddade upp för kvällen gjorde jag också.
Väl hemma blev det lite stressigt då jag gärna ville hinna klart i tid för avfärden mot Norrköping.

Vi åkte två bilar så det var jag, Dijana, hennes kusin (namn?), Karin, Admir, Almir, Dalle och hans kompis (namn?).
Det tog sin lilla tid innan vi ens lyckades ta oss ut ur E-tuna, saker som glömdes, behövde tanka osv, men tillslut var vi på väg. :)
På Borgen var det mycket folk och vi dansade och hade skitkul! Skön musik såklart och jag kände mig hemma. ;)
Festen slutade 02 och vi åkte hemåt.
När jag vaknade i söndags morse mådde jag verkligen jättedåligt.
Vet inte riktigt vad det är som händer med mig, men det är jue inte första gången. :(
Jag tyckte ändå inte att jag drack sådär jättemycket men jag var så fruktansvärt bakfull igår så jag kunde knappt röra mig.
När jag kom hem kröp jag omedelbart ner i sängen och sov till 18.
Känns som att jag kanske inte tål alkohol! Helt sjukt!

Idag har jag jobbat nu på förmiddagen.
Ska ta och vila en stund och se sen om det kanske händer nått roligt.
Nog för att jag fortfarande är ganska seg men i alla fall.

Tog bilder också som jag ska föra över till datorn. Fick nog några fina i alla fall.. ;)

Pusa,
Sanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanna Narancic

Mamma till tvillingarna Oliver och Ella <3 Gift med min fantastiska man Miki.. Det här är delar av vårt liv. :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela