Sanna - Mitt i livet

Jobb??

Publicerad 2009-05-04 17:16:31 i Allmänt,

Kan det ha löst sig på något sätt med jobb?
Jag håller tummarna för att jag ska slippa gå och vara sysslolös en längre stund. Det känns lite som att det kryper i kroppen när man inte har nått att göra.
Fast vissa dagar är det självklart skönt.. det ska jag inte sticka under stol med (är det så man säger? haha).

---

För att helt byta samtalsämne så funderar jag vem/vilka det är som läser min blogg.. Det är kul om ni lämnar lite kommentarer också.
Fast att snoka kan jue vara roligt också.. ;)

Pusa,
Sanna

Kommentarer

Postat av: Eva

Publicerad 2009-05-04 17:22:04

Ja, jag sticker ju inte under stolen (^^) med att jag läser din blogg :P men ja, man är ju inte så duktig på att kommentera som man borde vara...

Ha det bäst vännen!

Postat av: Lilian

Publicerad 2009-05-04 17:50:41

jag läser! :D men det har varit lite dåligt med inlägg sen du kom hem till la sweden! :P

Postat av: caroline

Publicerad 2009-05-05 06:33:22

Hjärtat jag kände detsamma =) men jag läser din i mellan åt love you hoppas vi kan ses i dag efter jobbet =) slutar kl fyra =) puss

Postat av: Nadja

Publicerad 2009-05-05 12:59:06

tack för din fina kommentar, blir jätte glad!! kram på dig

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanna Narancic

Mamma till tvillingarna Oliver och Ella <3 Gift med min fantastiska man Miki.. Det här är delar av vårt liv. :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela