Sanna - Mitt i livet

Jag och min förkylning har legat i soffan ...

Publicerad 2011-09-19 19:45:56 i Allmänt,

img_8743 (MMS)

Jag och min förkylning har legat i soffan hela dagen! Lyckades släpa mig iväg till affären för att handla, det behövdes verkligen. Ligger här och drömmer mig bort till sol och värme! Skulle inte sitta fel att ligga på stranden igen! Längtar redan till nästa sommar. Jag gillar inte kyla men man får väl stå ut med det. Har idag också jagat lokal för bröllopsfesten med mindre lycka däremot. Men någon gång ska det väl vända också. :) får ta nya tag imorn. Tillbaka till soffan och tv:n. Puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanna Narancic

Mamma till tvillingarna Oliver och Ella <3 Gift med min fantastiska man Miki.. Det här är delar av vårt liv. :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela