Sanna - Mitt i livet

Speedad jul..

Publicerad 2007-12-24 19:44:20 i Allmänt,

Ja så mycket för min lugna fina jul..

Vi var jue, pga att min syster behövde jobba, speedat igenom julen.

Vi hade ätit julmat och öppnat julklappar innan Kalle Anka ens börjat! Haha

Men det har varit en lugn dag i alla fall.. Vi har bara suttit och pratat och bara umgåtts.
Känt mig lite trött, men nu börjar jag komma igång.

Vi ska väl gå ut en sväng senare ikväll.. Pratade med Philippa nu för en stund sen och hon var på för en liten utgång! =) Kul att dansa lite.. ;)

Nej, nu ska jag ta och umgås lite till.. =)

Sretan Bozic/Hyvää Joulua/God Jul! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanna Narancic

Mamma till tvillingarna Oliver och Ella <3 Gift med min fantastiska man Miki.. Det här är delar av vårt liv. :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela