Sanna - Mitt i livet

Colonia!!

Publicerad 2007-11-04 20:57:10 i Allmänt,

Fan va roligt jag hade igår!!
Vi åkte till Norrköping för att gå på fest på Borgen! Colonia var där och spelade.
Äntligen fick jag se de live!

Men det var nära att jag höll på att missa det! Det var verkligen svårt att hitta någon som ville ta mitt pass på Harrys. Men jag lyckades tillslut! Tack till Andreas.. Underbare skånepojken! =)

Det roliga var att jag åkte med folk som jag vanligtvis inte umgås med.. Men fan va sköna människor! =)
Hade så jävla roligt! Mycket folk, mycket bra musik och en hel del alkohol! Haha
Var rena paparazzi igår.. allihop! Kameran gick runt hos alla och vi tog kort på allt möjligt. Vad som än hände. Ska sätta in bilder i bilddagboken senare.

Segt idag bara.. But what to do!? ;)

Hem och sova nu..

Pusa ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanna Narancic

Mamma till tvillingarna Oliver och Ella <3 Gift med min fantastiska man Miki.. Det här är delar av vårt liv. :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela