Sanna - Mitt i livet

Scream at the top of your lungs..

Publicerad 2008-04-05 20:24:14 i Allmänt,

Det blev inge strosande på stan.. Regnet kom som en liten överraskning och höll i sig en stund.
När det väl lättat var det bara en timme kvar innan affärerna stängde så det kändes inte som nån större idé att dra sig ner..

Istället har vi legat i soffan, jag och Veronica och tittat på nån riktigt gammal film.. Vet inte ens vad den heter, men vi fick oss ett gott skratt i alla fall.
Serena kom över en stund också och hälsade på.. Vi har lyssnat på musik och försökt att ladda upp inför kvällen.

Vi ska ut på Brasilianska ikväll..
Vet inte riktigt om jag känner mig så himla peppad på det. Jag har en klump i magen hela tiden.. som att det fattas något.. Vet inte hur jag ska förklara det hela, men det känns inge vidare kul.
Men det lär väl gå över under kvällen när man väl kommer igång och har börjat festa.

Dino och Dado är på egna äventyr nu, men skulle komma tillbaka när det var dags för fest.
Jag ska gå ner och handla lite vin och Bacardi Breezer alldeles precis och den är det dags för att göra sig iordning.

Jag hoppas verkligen på att det ska bli en rolig kväll.. Om jag bara kunde slappna av!!

Jaja, ser i alla fall fram emot att komma ut en sväng..

Ha en trevlig kväll

Puss och kram
/Sanna

Kommentarer

Postat av: Natalie B

Publicerad 2008-04-05 20:45:41

Hej!

Du är välkommen att vara med i min tävling, där du kan vinna ett hemligt paket till ett värde av 1000 kr!
http://natalieb.blogg.se/tvling.html

Postat av: Siiir!

Publicerad 2008-04-07 14:40:09

Heej drrling! :)
Varför 'orolig'? Du är massvis med saknad ska du veta och inte blir det bättre av att det märks extra tydligt när man är på Harrys i mer än en timme.. då saknar man verkligen din underbara utstrålning! (dessutom har servicenivån sjunkigt markant.. ;))

Det är kul att läsa att du är eftertraktad på arbetsmarknaden Sanna! Jag är helt övertygad om att du väljer rätt och kommer stortrivas! :D

btw: Har du någon semester i år? =)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanna Narancic

Mamma till tvillingarna Oliver och Ella <3 Gift med min fantastiska man Miki.. Det här är delar av vårt liv. :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela