Sanna - Mitt i livet

Onsdag 13/8

Publicerad 2008-08-14 02:03:24 i Allmänt,

Det blev ännu en natt hos min kära Caroline..
Vi låg i varsin soffa och kollade på film och tyckte allmänt synd om oss själva då det kändes som att båda höll på att bli sjuka.. Haha
Det blev Kung Fu Panda, Pixar's nya film.
Jag tyckte att den var jättebra faktiskt! :) Carro somnade när det var en halvtimme kvar av filmen eller nått.
Hon var så otroligt förväntansfull då Pero skulle komma hem idag. Haha! Så söt, min lilla gulleplutt! :)

Satte på en andra film då jag hade lite svårare att somna, men den var inte speciellt bra.
Somnade tillslut mitt i eller nått sånt.
Vaknade imorse vid 10.30.
Pero hade kommit hem under morgonen och Carro var redan ute på stan och flängde.
Som vanligt så stjäl hon alltid alla tändare som finns i huset så det var bara att ringa upp och tala om att hon fick komma hem, eftersom jag vaknat och för att jag hemskt gärna ville röka.. Haha

Det blev en solning på Solcity idag igen..
Är man van vid solen och värmen är det svårt att slita sig.
Skönt var det i alla fall. :)
Tog en runda på stan också och tittade runt på vad som fanns där, inget intressant alltså.
Var och pratade med några butikschefer för att se hur det står till med jobb också, kanske kanske att man kan få tag på något.
Blev en fika/lunch på Java också, där de flesta redan var trötta på att vara hemma från semestern.
Det är helt sjukt det där egentligen,att man kan känna att det skulle vara skönt att åka hem och sen är man hemma en dag och vill bara tillbaka igen.. Men, men.

Åkte hem med mamma och fick besök av Philippa..
Vi satt och snacka skit en stund hon och jag, men bestämde oss för att åka in till stan istället.
Tog en fika på Time och snackade ännu mera skit och störde Sara lite medans hon jobbade. ;)
Fick ett erbjudande om jobb som låter väldigt intressant och kanske lite utmanande till och med.
Skulle inte sitta helt fel nu..
Men vad jobbet är vill jag inte säga än, får se om det blir klart kanske.

Vi tog oss dessutom förbi Harrys en sväng, där det knappt va nå folk alls.
Dansade runt lite och pratade med folk, skrattade ett tag så mycket att jag trodde jag skulle få ont i magen!!
Men eftersom varken jag eller Philippa var speciellt 'på' för att vara ute så blev det en tidig hemgång i alla fall.

Nu sitter jag här hemma och känner mig ganska trött faktiskt.
Har en huvudvärk som vet vart den ska sitta och verkligen inte vill ge med sig och en stor klump i magen som inte heller vill försvinna.
Vad den där klumpen står för önskar jag att jag kunde avgöra, men vet faktiskt inte.
Om det är för att allt känns så osäkert i mitt liv just nu eller om det bara är en sån 'allmän' klump kan jag inte svara på.
Det enda jag vet är att jag önskar att den kunde försvinna.

Men, men.. Det löser väl sig det med.
Ett litet steg i taget..

Laku noc
/Sanna




Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanna Narancic

Mamma till tvillingarna Oliver och Ella <3 Gift med min fantastiska man Miki.. Det här är delar av vårt liv. :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela