Sanna - Mitt i livet

Fredag 11/1

Publicerad 2008-01-11 18:26:12 i Allmänt,

Så var äntligen helgen här..

Sjukt trött imorse när det var dags att kliva upp.. Men får jue skylla mig själv när man är ute och ränner sådär sent ;)

Dagen har gått skapligt snabbt.. Lite mera träning idag! Mera information på vad vi har för arbetsuppgifter och så.
Tanken är väl att jag ska kunna gå "live", alltså börja ta emot samtal, i slutet på nästa vecka.
Får väl se hur det går..

Vet än så länge inte vad som händer idag.. Kanske bara blir att vara hemma med en film eller nått..
Men man vet aldrig..

Ensam hemma just nu.. fick gå tidigare än de andra eftersom jag "bara" har träning!
Men de andra ska nog vara på intågande snart.

Hmm.. undrar vad man ska äta idag?!

Cao ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanna Narancic

Mamma till tvillingarna Oliver och Ella <3 Gift med min fantastiska man Miki.. Det här är delar av vårt liv. :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela