Sanna - Mitt i livet

Lördag 26/7

Publicerad 2008-07-26 13:49:49 i Allmänt,

Sista jobbdagen innan semsestern är här!!
Har sovit länge, drömt konstiga (helt skruvade drömmar).
Vaknade för inte så längesen och det var väl tur det med tanke på att jag snart ska till jobbet.
Det blir till att stressa lite här hemma.

Just nu försöker jag koncentrera mig på att vakna till liv..
Somnade nog inte förrän 05 inatt, trots att jag var hemma tidigt (jämfört med andra kvällar).
Men det var en film på TV4+ som jag fastnade framför, inte jättebra, men satt där och glodde i alla fall.

Börjar jobba kl 15, det är strålande sol ute och jätte jättevarmt!
Undrar om vi kommer att ha nå folk idag eller om de hellre stannar hemma och grillar på gården kanske..?
Jag tror nog att det är vad jag hade valt en sån här dag.

Imorn och på måndag har jag två lediga dagar innan jag åker..
Ska fixa med packning och kanske lite tvätt.
Huset skulle behöva få sig en städomgång kanske också innan jag åker.
Så inte föräldrarna kommer hem till ett kaos.. Fast det är faktiskt inget kaos här..
Vi har varit ganska duktiga. :)

Jag hoppas att dagen idag kommer att gå fort..
Men det sista arbetspasset brukar alltid sega sig förbi, konstigt nog.

Nehe.. om man skulle ta och göra sig iordning kanske då..?

Puss och kram
/Sanna


P.S.. om 3 dagar så går jag här igen.. :) Visst är det fint!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanna Narancic

Mamma till tvillingarna Oliver och Ella <3 Gift med min fantastiska man Miki.. Det här är delar av vårt liv. :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela